NEJBLIŽŠÍ AKCE

sraz v 16:20 před tělocvičnou gymnázia
konec v 18:00

Výprava na běžkách
některá sobota během ledna a února dle aktuálních sněhových podmínek

17.2.2018 Dobytí Mt. Everestu

4.3.2018 Bazén

9.3.2018 Tělocvična

16.3.2018 Skautský ples

28.7.-11.8.2018 Letní tábor

Podzimky v Jizerských horách (26.-29.10.2017)

Ve čtvrtek odpoledne jsme odjeli vlakem z Turnova do Hejnic. Od nádraží jsme se vydali do Ferdinandova a cestou nás Vroub přiblížil autem. Ve Ferdinandově jsme si do batohů rozdělili společné jídlo a vydali jsme se údolím Velkého Štolpichu na Tetřeví chatu. Zde jsme se navečeřeli a přichystali jsme si spaní. Protože skauti stále dělali brajgl, tak je čekal večerní výlet do sedla Holubníku, na Holubník, Ptačí kupy a přes Krásnou Máří zpět na chatu. Ani to je ale moc neunavilo.

Po pozdějším pátečním budíčku jsme využili krátkého okamžiku bez deště a vydali jsme se na výlet na úbočí Smědavské hory, kde v roce 1992 havarovala dvě sportovní letadla. U cesty je pomníček připomínající toto neštěstí. Ten jsme našli, ale zbytky jednoho z letadel, nacházející se poblíž, už ne. Od pomníčku jsme začali vracet zpět do chyty. Vlčata šla rovnou a skauti si cestu prodloužili přes Polední kameny a Frýdlantské cimbuří. Na chatě už na nás čekala horká polévka a po ní začali hrát kluci Bang. Po večeři následoval večerní program a večerka.

V sobotu ráno už počasí vypadalo o něco lépe. Trasa výletu nás vedla přes Ždárek kolem Bílé smrti do sedla Holubníku a odtud jsme se za drobného sněžení vydali na Černou horu, pod jejímž vrcholem jsme navštívili Smrt Hanse Simona. Z Černé hory jsme šli na Sněžné věžičky a odtud na Čihadla. Zde se skauti oddělili a vydali se na vrchol Jizery, který úspěšně dobyli. Vlčata se mezitím vrátila do chaty. Po návratu na chatu nás čekala horká koupel, večeře a večerní program věnovaný 28. říjnu.

V neděli ráno jsme se vzbudili za zvuků doznívající vichřice. Po snídani a úklidu chaty jsme sestoupili do Hejnic, kde jsme zjistili, že od rána nejde elektrický proud a nejezdí vlaky mezi Libercem a Turnovem. Vlakem jsme dojeli do Liberce, kde čekal autobus náhradní dopravy. Na poslední chvíli jsme se do něj nacpali a po nás ještě asi 20 dalších lidí. Jak jsme se dozvěděli, byl to první autobus náhradní dopravy od rána, který jel od Turnova. Nakonec jsme do Turnova dorazili asi o 30 minut dříve, než bylo plánováno.

Fotky z výpravy naleznete v oddílové fotogalerii.